Minnakim Kızlar 9+1 im şuan 28 Mart'ta inşallah 11+3 olacağım o günde ikili tarama testine gideceğiz cinsiyet tahmini yapar mı doktor ?
Haticekckylmz Minnakim tahmin eder ama erken canim yanilma riski olabilir bana 12+2de soyledi ardindan 14+2 de soyledi ayniydi ama ben hala guvenemiyorum detayliyi bekliyorum 🙈🤗
zehracinar Minnakim bana ikili tarama da %51 kız dediler 13 haftalıkken de büyük olasılıkla erkek dediler 😕yani tahmin yapılsa da tutmayabiliyor
Minnakim Ay inşallah hepimize nasip olsun sağlıkla kucağımiza almak 😊 ben cinsiyet açısından çok heyecanlı ve çok merak ediyorum
Bulutlugunler Erkek ise genelde doğru tahmin ediyorlar, bana ikili taramada %90 erkek dedi öyle de devam etti☺
Alyabebek Minnakim amin inşallah çok merak ediyorum ama rabbim sağlıklı versin inşallah 🙏 hayırlısı ile cümlemize nasip etsin inşallah