Bkm2398 Kızlar bu 2. Aşım bana aralıkda bida gel sonrada mayısda gel dedi aşı için seneye de aynı şekil gene geleceksin dedi bu kadar uzatıldı mı sizde ben olmak istemiyorum 2doz yeter diyorum ama bu menepoz olana kadar olunması gereken bir şey dedi benim gibi olan varmı
Gulsahf Bkm2398 banada 4 doz dedi 2 kere vuruldum 3. Sü doğumdan sonra 4 dozu vurul bir daha hamile kalırsan vurulmana gerek kalmıcak dediler
Senam19 Bkm2398 Saraalp Minnosannis1 [url=https://hizliresim.com/DO17mO][img]https://i.hizliresim.com/DO17mO.jpg[/img][/url]