damlaaengin Merhabalar. 27 haftalık hamileyim. Ayaklarım acayip derecede şişiyor. Tuzu azalttım. Şeker tansiyon hiç birşey çıkmadı Allaha şükür. 2 saat ayakta kalayım hemen davul gibi oluyorlar. Sizinde böyle sorunlarınız oldu mu neler yaptınız paylaşır mısınız
alchn damlaaengin bendede var 34.4 haftalık hamileyim bugun 2 saat disardaydim ayağımi tanıyamadım birde sabahları uyandim da elllerim yüzüm cok şiş oluyo
damlaaengin Bakın ben şiödi işten geliyorum hemen ayaklarımı yastıkları üstüne koyuyorum azcık iniyor. Uykum geliyor gidiyorum yatağıma sabah Bi kalkıyorum yine davul gibiler. Valla napcam ne yicem ne yemicem şaştım. Yemek yemeyince Bi öğünü atlayınca da elim ayağım titriyor tansiyonum düşüveriyor 2 canlıyım sonuçta doktorlarda hep olur diyorlar. Bugun gittim 3 gün rapor aldım valla. Ayaklarım hep uzatılmak istiyor. Oturdugum da da şişiyor
alchn damlaaengin valla geçmiyor tuz az zaten ee ekmeksiz de ben kahvaltı yapamam☺ yemesem bile sis zaten. d