nilaylaylaylay 39+1 bugün kontrolüm vardı. Cuma günü suni sancı verilerek doğumum başlatılacak. Bebek küçük diyor artık riske atmayalım diyor doktor. Korkuyorum kızlar suni sancıdan. Önce normal denicez olmazsa sezeryana alacak. 2500-2750 arası doğar diyor. Ultrasonda 3 çıkıyor. Nasıl olacak hiç bilmiyorum
kimsebilmesindiye Suni sanci korkulacak bisey degil.kendini korkutma rahat ol.ama cogu dr acilma olmadi bebek sikintiya dustu diye sezeryana aliyorlar.dukkat etmen dusunmen gereken konu bu olmali. Benim oglum 2750 doğdu.saglikliydi. 3500 den sonrasi benim dr zor oluyor dogum demisti
nilaylaylaylay kimsebilmesindiye sağolasın canım benim. İnşallah hayırlısıyla alırım ben de kucağıma. Kilosu umrumda değil sağlıklı olsun da 🙏🙏 açılmam da olur inşallah
kimsebilmesindiye Hastaneye gitmeden sicak suyla banyo yap. Rahatla.sen nekadar rahat olursan okadar rahat gecer herşey.
nilaylaylaylay kimsebilmesindiye sağolasın canım benim sabah 6 da burda ol dedi doktor . Duşumu falan alıp giderim inşallah 🙏