Sedaahmett Busrakrmzelma bende dogum yapmadan 1 hafta önce ishal olmuştum. Dogumla alakası varmı bilmiyorum ama 🤷♀️
Mini9 34 haftada ishal şikayetimi doktoruma ilettiğimde beni hastaneye çağırdı nst de sancılarım vardı, bazen Doğum belirtisi olabiliyor ama kesin bi belirti değil sanırım doktorunuzla görüşün bence başka şikayetleriniz de varsa