Semrandjdkssm Bayanlar merhaba bende yeni katıldım buraya takip ediyorum sizleri bende 5 gün önce aşilama yaptırdım ilk aşılamam aşılamadan bu yana hafif kasik karin alti ve beyaz akinti geldi özellikle dün yürüyemedim karnımın altı acıdı 5 gün yanı bugün ağrım yok yürüdüğüm de fazla ağrı hissetmedim ama tuvaletimi yaparken karin altım acıyor sadece bu durumu yaşayan var mı varsa belirtiler nelerdi birbirikIe destek çıkalım 😊🤗
Tubasim Semrandjdkssm merhabalar aşılamanız nasıl geçti,bende Cuma günü yaptıracağım tedirginlik var üzerimde ilk defa olacak. Ağrı falan oldu mu? Önereceğiniz bi şey var mı aşılama günü için