ylzzz Kızlar hurma yemek istiyorum 36 haftalığım hem süt yaptığı için hem normal Doğum için. Kaçıncı haftada başlayayım.?Korkuyorum daha yemiyorum birde çift değil tek sayı şeklinde yendiğini duydum atıyorum ya 1 ya 3 yiyecekmişsin mantığı ne bilmiyorum
Demirleblebi ylzzz gebelik okulunda eğer şekeriniz yoksa 37. Haftadan sonra günde 6-7 tane yenmesini önermişlerdi.
Sedaahmett ylzzz ben 20.haftada başlamıştim yemeye. Ama günde 2 tane felan yiyordum. 36.haftadan sonra günde 7 8 tane yemeye başlamıştim 😂 süt yaptıgı dogru .ama benim dogumum zor oldu. Oglum kiloluydu biraz ondan galiba. 😏😂 tek sayi şeklinde yendigini ilk defa duydum
Cookie_the_pomy ylzzz bi yememişe doğurma ihtimalin yok bu tür destekler sadece bebek gelmek istediği taktirde çalışıyor bunu unutma ☺️
ylzzz Demirleblebi şekerim yok erken mi diye düşündüm de o zaman ben 6-7 değil 3 le başlayayım teşekkürler cevap verdiğin için 🤗
ylzzz Sedaahmett ay onu bende birinden duydum ama hala sebebini bilmiyorum 😊 kaç kilo doğdu şekerin mi vardı
Sedaahmett ylzzz şekerim yoktu canım. 3.910 kilo dogdu. Ne yediysem oğlum almiş hep 😂 zaten hamileykende 11 kilo almiştim. Dogumdan sonra 10 kilom gitmisti 😂
GulsunA ylzzz 40+4 🤣🤣 nazli kizim son haftalarda geldi Dogumum kolay gecti cok sukur🤲🏻 Hastaneye gittigimde 5cm acilma vardi 😊 Sadece kanala inmedi yukardaydi , inmesini bekledik nazli dedik gercekten cok nazli cikti 😅😇
ylzzz GulsunA aa ne güzel iyi bari sanırım sadece Doğumu kolaylaştırıyor erken Doğum yapmıyor yiyim ben 💃🏻💃🏻
ylzzz Cookie_the_pomy tabi canım benim asıl beklentim süt 😏 ama yemeye çekindim Rahmi yumuşatıyor doğumu başlatır falan diye 😊