Djmommy Kızlar çilek yatak odasının mocha serisini begendim. Fiyatı da makul geldi bide boya kokusu yok diğer mobilyacılarda cok kötü kokuyodu. Kullanan anneler memnun musunuz yorum yaparsanız cok sevınırım
ozgeya Djmommy Biz 13 aydır Natura Baby serisini kullanıyoruz.İlk zamanlar aşırı olmasa da bir mobilya kokusu oluyor.Ama sık sık havalandırıp sirkeli suyla silerseniz kısa sürede geçiyor.
melolevo Djmommy kızıma kullandım Yaklaşık 6 sene kullandık odayı En ufak bir deforme olmadı. Fiyatlar biraz yüksek ama modeli çocuk odasına yakın alırsanız 10 yıldan fazla kullanırsınız.
ozgeya Djmommy Gayet kaliteli,yeğenlerim de yıllarca çilek mobilya kullanmıştı,ondan dolayı hiç düşünmedim alırken.Çok da sağlam.