Mujde- 19 haftalık hamileler,hamilelik nasıl gidiyor ? Bebeğinizin hareketlerini hissettiniz mi az da olsa ? Kontrolleriniz nasıl geçiyor,kaç gramdı bebekleriniz bu dönemde 😊?
Nurak Mujde- 19+1 iz ve cinsiyeti bugün öğrendim bı kızım olcak inşallah hareket degil de göz seyirmesi gibi hissediyorum bı kaç gündür bugün ultrasonum vardı 310 Gr bebişim 👶🌼💕
Kucukprens06 Benim bir hafta sonra randevum hareketleri pek hissetmiyorum ben ya ama büyük bir merakla hareket hissetmeyi bekliyorum
Naghansuel Ben 18 +5 oldum bir kızım olacak inşallah ben yaklaşık 10 gündür falan hissediyorum benim ki biraz erken başladı galiba 🤔♥️😂
Mujde- Naghansuel ben 17. Haftamda hissetmeye başladım 😊 erken hissetmenizin bi dezavantajı yok çok güzel bir his 🥰