Nevinnn benim bebek erkek bebegin böbreklerinde hafif genişleme olduğu için ayrintiliya yönlendirdiler beni.bende özel çapaya gittim 300 tl ye ayrintili ultrasyon yaptirdim.ama kendi doktorum beni çapa tıpa sevk ettigi icin çepa devlete gittim.yani eger bebegimin bobreklerinde genisleme olmasaydi belkide ayrintiliya gondermicekti o yuzden dedim herkesten istemiyorlar ayrintili