Semartizim doktorum aralik 6 gibi diyordu dogum icin başında ama eşinde kireclenme olusmus 5 6 gun erken dogabilir dedi 35+5 iz bugunde saglik ocagina gittim tansiyonum 13 9 yuksek dedi erken dogum yapabilirsin bu tansiyonla takip et dedi diye diye dogurucam herhalde😁 insallah zamaninda saglikla gelir hepsi.🤲🏻 mide yanmasi var agirlastik hep yatasim var mide yanmasindan yatamiyorum fakat asagiya baski acida oluyor ayaktayken ozellikle arada da adet agrisi yasiyorum kisa sureli uykular zaten haram oldu tuvaletten cikabilirsek uyucam🤰🏼🤩🤩