Ocean bende geçen gün girdim cnm çok keyifli her şeyini görüyorsun ben normal kahvaltımı yaptım tatlı olarak da reçel yada bal yiyebilirsin zaten bu haftalarda hareketleri daha yoğunlaştığı için çok tatlı yemen gerek yokk benimki ellerini yüzünden çekmedi yüzünü zor gördük nazlı kızimin 😂