ebruliyim hiçbi fikrim yok. Ilk gebeliğimde tansiyon düşüklüğüne neden olduğu için doktorum hap kullanmana gerek yok onun yerine beslenmene dikkat ederek vitaminini temin edebilirsin demişti.
Bu 2.ci gebeliğim ve 29.cu haftam vitaminle ilgili hiç konuşmadık.