Begonia hiiiçç takma kafana. Ben 11+4te öğrendim hamileliğimi 🤦♀️ Tamamen benim gerzekliğimden. Şimdi anlatacaklarım sizde yapın bir şey olmuyor anlamına gelmesin sakın diğer anne adayları için. Bunlar benim mallıklarım 🤪 Neyse ben hamile olduğumu bilmiyorum ama tabi bu arada her gün migren atağı geçiriyorum, midem sürekli ağrıyor falan. Deli gibi ağrı kesici içtim. Günde 4 tane falan içiyordum. Sigara ve haftada 1 alkol tüketiyordum. Yine deli gibi kahve ve çay içiyordum. Bana da doktorum ya hep ya hiç dedi. Bir şey olsaydı düşük yaparken öğrenirdin hamile olduğunu dedi ama benim içim rahat etmedi. İkili test yerine NIPT yaptırdım. Sorun yok dediler yine içime sinmedi. Detaylı ultrasona kadar sürekli stres yaptım. Detaylıda da sorun olmayınca tamam dedim. Sizde 20li haftalarınıza gelmişsiniz artık. Problem gözükmüyorsa problem yoktur merak etmeyin. 🤗