Senass Merve9335 merhaba canımm 34 haftalığım suyum malesef azmış biraz riskliyim ama dualarımı elden bırakmıyorum 🙏🏻
Beyzanurlina Merve9335 34 haftalıgız 35 gozukuyo bizde kuzum 40 haftayı bulmaz gibi konustu doktor net bısey demedi dogum pozısyonu almıs nasıl dogum düşünüyosun dedı normal dedim hayrlısı bekliyoruz😍
Sahreyldrm Merve9335 35+1 olduk biz de kuzum 😊 ilk dogumum erken doğum olmuştu ama normal doğum yapmıştım o yüzden bu da riskli ve bu sefer kan sulandırıcı kullanıyorum doktorum 36-37 gibi alırız dedi cumartesi randevum var 21 Kasım benim doğum günüm 37+3 oluyoruz insallah o zamana kadar beklerse o günü almak istiyorum 😊
Senass Gizem835 haklısın ama insan yinede endişeleniyor elde değil sizde sağlıkla kucağınıza alın şnşallah
TubaKorkmaz 35+ 6. İlk doğumum sezaryandı. Şimdi normal doğumumu bekliyorum çok şükür diğer aylara göre bu ay bana kendimi daha iyi hissettirdi
Filiz_ TubaKorkmaz ikinci de normal doğum mu yapacaksın. Benim doktorum kabul etmedi. Ama bu bebeğim de iri görünüyor ultrasonda ne olursa olsun yine sezeryan olacak..
TubaKorkmaz Filiz_ ilk çocuğumu türkiyede doğurdum 2 sene önce şuan yurtdışındayım burda ilk çocuğun sezaryan olması birşey ifade etmiyo Doktor % 2 risk diyo Deneme fırsatı verdiler. Tabi gene allah bilir 4 kilo üstü bile. Doğurtturuyorlae valla burda 😂😂
Sibelllce Bizimde 34+3dü bugün. Suyumuz azalmış kilomuz daha 2 olmamştı geçen hafta. Ve karnım artık aşağı doğru indi sanki mideme baskı yapmıyor, hareketlerini hep aşağıda hissediyorum
Merve9335 Sibelllce benim daha aşşağı çok inmedi gibi ama kasıklarımda da hareket hissediyorum arada ama genelde daha yularda hareketleri