ramazantugce
Kızlar merhaba dün gece 5.30da bir post açmıştım belim ve karnim çok ağrıyor diye su an doktordan geliyorum doktor 2 hafta önden geliyor bebeğin dedi normalde 25+5 günlüğüz ama ultrasonda 2 hafta önden gidiyor çıktı doktor ya adet tarihini yalnış hesaplamissin dedi (adet takvimime baktigimda 25 nisanda adet görmüşum olarak not almışım 10 mayisa da bir düşmüşum adet oldum koyu kıvamlı kaka renginde diye hatırlıyorum 10 mayisdaki adetimi acaba yerleşme kanamasi olabilirmi kafam çok karıştı hakkınızı helal edin öpüyorum hepinizi hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin rabbim 😊😊