Cnn17 klomeni bende kullandım düşükten sonra olamayınca .ama bir faydası olmadı ,doktorum düşükten sonra enfeksiyon kapmissindir dedi hsg çekti doktor ilaci ilk sikisinnda geçmediğini ikinci sıkisinda gectinigi söyledi yani yüksek ihtimalle enfeksiyon vardı ama şuan açıldı dedi sonra gönderdi folik asit verip iki aya hamiş gelirsin inşallah dedi öyle oldu.😍demem oki her tedavinin başı hsg sen en önemli tedaviyi uygulatmissin bence çünkü tüplerde enfeksiyon tıkanıklık olunca neyapsanki yumurta ve sperm.bulusmayacak şükür kanallar açık gebelik yakındır rabbim tezden nasip etsin .salaklarida takma benimde kafamı çok bulandırıyor bozuyordular hamileligim hepsine kapak oldu şükür rabbim en güzel cevabı verdi onlara ,Allah vermiyecegi seyi hayal ettirmez kısa zamanda olur inşallah ,rabbim gönlüne göre versin🤲😍