Kumsalinannesii Kızlar eşimle bu isimlere karar verdik ama sizede sormak istedim 34+2 olduk sizce hangisi olsun 🥰🥰 ilk kizim kumsal bu Arada sarışın ☺️
ak-23ipk Kumsalinannesii kız olsaydı elayı düşünüyordum kısmet değilmiş idil ismini çok duydum oda eski bir isim çok kaba geliyor bna☺️
Kumsalinannesii 9 ela 3 idil çok teşekkür ederim arkadaşlar bu geceye kadar bekliyormuş sonrasında ins karar vericez. İyiki varsınız ☺️
Didi6 Kumsalinannesii İdil çok naif, zarif bir isim. Ela artık sıradan bir isim. Anlam olarak da bi özelliği yok. Ilk kızın da Kumsalmış. Kumsal & İdil, ikisi de aynı harfle bitiyor. Uyumlular yani 💖