Melikekpln ben zaten öncesinde sinüzit tedavisi gördüğüm için yönlendirdi hanı hamilelige özel bise değil benim baş ağrın sinüzit var çok ağır o yüzden haliyle doktor sakınca görmedi kbb ye yönlendirdi ben sanıyordum gebelikte hiç bise kullanilmaz bundan 5 yıl önce de şiddetli üşütmüştüm ciğerlerimi ilk gebelikte 3 gün yatmıştım hastanede ilaç tedavisi vermişlerdi bebeğe zarar vermeden