momss1 Aynı durumdaydık, doktorum çocuk yapmak istediğimiz tarihten itibaren 1 sene geçmeden tedaviye başlamadı. O zaman çok kafama takıyordum, sizin gibi ileri derece PKOS’luydum. Ama gelin görünki doğal yolla hamile kaldım. Tavsiyem kafanızı boşaltın, tedaviyi ve bebeği düşünmeyin. Kendinize bir uğraş bulun. İnanın oluyor.