momss1 daha çok yeni evlisiniz sabır kuzum 8 ay uzun bir zaman değil ki😇 daha dur bakalım. Geçen gün bir prof dinlemiştim sakin olup beklemek gerek diye beyinden emir gidiyormuş rahime o yüzden ne kadar kasarsan o kadar uzatacaksın süreci o yüzden önce kendini topla sonra tedavini zamanı geldiğin de yaparsın. Unutma sen iyi olmasan olmaz ben olmalı olmuyor derken hep olumsuz mesajlar yolluyorsun zamanı geldiğinde olacak meleğim beni en güzel zamanda bulacak de hep 😇 hiç bir bebek anne babasını zor duruma sokmazmış yüreğin rahat olsun kuzum doğru zaman da olsun. Bazen de müdehale etmemek gerek süreçlere zorlama vardır bir hayır anlıyorum ama senelerdir bekleyip sonunda meleğine kavuşan çok anne var 😇