mrvdrmz Geçen seneki hamileliğimde 40 haftaya kadar doktor son tarihi veriyordu ve uygulamada oyle hesaplıyordu.şimdi ise tekrar hamileyim ve 42 hafta olarak hesaplıyorlar neden acaba ?
madl41 mrvdrmz Valla canım bence gebelikler çok kısaldı.9 aydır bu formu kullanıyorum İnan %90 ı erken doğum🤷♀️ Hergün 3-5 tane erken Doğum hikayesi okuyoruz çok nadir arada 40 ı dolanı görüyoruz
madl41 mrvdrmz Bilmiyorum ama o kadar bekliyeceğini sanmam 🤷♀️ Çok riskli haftalar 40 dam sonra bebek kakasını yapıyor ve kilosu çok oluyor diye biliyorum 🤷♀️🤷♀️