Tugbayucesoy 🤭🤭 Onur bey biraz değişik birisi çok vıcık vıcık geldi bana bayramdan 2 gün önce gitmiştim herkes tatile gitmişti sadece onur bey vardı öyle denk geldik. 350 tl istiyorlar ben normalde yaptırdım sadece ultrason resmi istiyorum diye ama işte maalesef... Acaba tıp merkezlerinde yapıyorlar mı..