Skn23 Kızlar ultrason bakarken doktor tansiyondan şüpheleniyorum dedi . Ultrasondan nasıl birlerden şüphelenmiş olabilir ki . Suyun iyi çocupun kilosu falan iyi dedi. O an soramadım da niye diye . Tansiyonum da hep 12 8 çıkıyor hamilelik başımdan beri dedim. Oda yükseklirse kesin gel yanıma dedi 14 9 falan olur geçerse dedi . Tek anlam vermediğim ultrasonda mı birşey gördü acaba 🙄
Handeyvs Skn23 bende aynı durumdayım 😔 doktor tansiyon takibi verdi 13 8 i geçerse gel dedi haftada 1 idrar tahlili istedi protein kaçağı varmı diye
Fatosduzgun55 Skn23 bende 36+5im hamılelıgım basından berı 12 8 tansıyonum ama hıc yuksek falan demedı hatta bana masallah cok cok ıyı diyor. Sıze neden drunuz oyle dedı anlayamadım
Skn23 Handeyvs bende bugün kan idrar verdim yarın öğrenicem sonuçlarını 🙄 siz kaç haftalıksınız . 33+5 ben
Emellezel Bende tansiyon takibi yapıyorum benim 14 lerde seyrediyor 15 olursa hiç bekleme gel dedi tuzu azalttım bakalım 29 haftalık hamileyim bende
Skn23 Fatosduzgun55 benimde hep 12 8 çıkıyor zaten yani bi sorun yoktu ama ultrasona bakınca söyledi şüphelendim falan diye bende onu anlamadım ne görmüş olabilir ki niye öyle dedi