Busimss 1 oğlum var çok şükür 2 kaybım oldu kürtaj oldum kafaya takmamak en güzeli 9 aydır korunduk hadi olursa olur olmazsa olmaz diyerek bu ay korunmayı bıraktık çok şükür olmuş kafadan atmak doğrusu kafaya takınca olmuyor gerçekten Rabbim en kısa zamanda hayırlı haberler versin inşallah ☺️☺️