pyrzmom dikkat edin yinede bende insülin kullanıyorum hamilelikden önce vardı size nereye ne kadar aralıklarla vurulması gerektiğini söylediler dimi bide eşinize vurdurmayin kendinizin vurması daha rahat olucak tir ve sürekli ölçün insulin kullandığınız için hipoglisemi yasamayin