Bks beni hiç aramadilar yaa. Riskli gebeyim zaten yürümek yasak o halimle gebelik kaydını yaptırmak için gittim illaki. Kan testi yaptı kayıt açmak için sonuçlar icin de çağırdı ama gidemedim aramadilar bile gelmedin diye. Dün gittim mecbur tetanoz zamanı diye. Onu bile ben arayıp sordum yoksa kimsenin arayacağı yok. Saçma sapan iş yapiyorlar. 22 haftalık hamileyim daha yeni dosya açtılar. Bildirim gidiyordur illaki yani öncesinde.