alchn idrar yolu enfeksiyon çıktı doktorum ilaç verdi icinde fitil de varmis gynol lomexın 600 mg ovul bunu vajinada kullancak misim tedirgin oldum ya bişey olur mu sonra monurol 3g vermiş birde 1 kere suda eritilip içiliyor gece olacak miş bide magnezyum magvital 365 mg bunlar kullanan var mı
ZehraAlbayrak alchn doktorunuza guvenin... onlarca kullandim hicbisiy olmaz. Monurolu yatmadan son idrarinizi yaptiktan sonra icip uyuyun
Tugbaztrk alchn ben 6. Ayımdayım istinasız her ay kullandım herhalde, makattanda vajınadanda. Bi zararı olsa vermezlerdı herhalde doktorlar ben hiç ensişelenmiyorum o konuda
alchn ZehraAlbayrak nasıl yapcami biliyorum okudum ama cok tedirginim içeri mi itirlcek direk girise mi
ZehraAlbayrak alchn itebildiginiz kadar derine itin yatmadan once yatakta yapin yerinizden kalkmadan uyuyunki butun gece icinizde kalsin