Merve_kucuk Gurebaa https://imgyukle.com/i/20191106-164524.EZQWOc Buda benimki adetim geçtikten 4 gün sonra yapmıştım Şimdi 14+0 🤰🏻🙏🏻
Deletedmom6 Gurebaa Hamilesin canım ama çizgiye bakılırsa bebişin minik daha kan verebilirsin bir kaç hafta sonra da kalp atışını duyarsın. Sağlıkla doğsun
EmineTavan Gurebaa brnim ilk gebeliğimde bundan daha az görünüyordu ve nitekim hamile oldugumu ögrendim sonrasında. Allahın izniyle hamilesin iz bence 🤭
Kaderkayaa Benimde bu şekilde çıkmıştı kan testi yaptırdım çok şükür şimdi 29 haftalıgız inşallah sizinde öyledir