Livask Arkadaşlar bugün kontrolüm vardı. 37+5 im. Normalde 11 kasıma sezaryen için konuşmuştuk doktorumla. Ultrasonda bebeğin ellerini açmamasına takıldı doktorum. 1 saat uğraştı elini açmadı. Doktorum takıldı elini açmamasına başka doktoru çağırdı o da baktı. Sıkıntı etti cumaya sezaryene almaya karar verdi tam 38 haftalık olacağız. Bu ciddi bir sorun mu? Bilgisi olan var mı?
duyguyilmaz Livask Neyden suphelendi ki? Benim detaylida acmamisti yumruk yapmisti cik cikolata ye yuru dedi. Bir elini acti obur elini yine acmadi.
89Kbr Livask parmaklarını saymak görmek istemiştir. Usg çekimine biraz ara verip tekrar denemeliydi Aslında. Genelde öyle yaparlar çünkü
elif_badeninannesi Livask benm de acmamıstı canm ama doktr zaten ellerini acmaz bebekler yumruk yapar demsti belki doktorunz parmaklarını saymak icin demstir
Livask duyguyilmaz yaptık eve geldim çikolata meyve suyu falan yedim içtim tekrar gittim yine aynı. Daha önce böyle bir şey yoktu bugün. Resmen bir saat uğraştı ama ellerini açtıramadı. Doğunca göreceğiz artık dedi. Bir sorun var diyemeyiz açsaydı iyi olurdu bizim için dedi ama kan ter içinde kaldı boncuk boncuk terledi başka doktora da baktırdı yok açmadı 😑
Livask 89Kbr öyle yaptı yavrum yaa çikolata meyve suyu yedim içtim eve geldim geri gittim yine aynı cuma günü göreceğiz dedi. Korkutacak bir şey de demedi ama çok sıkıntı etti erkene aldı sezaryeni. Normalde p tesi diye konuşmuştuk
duyguyilmaz Livask Ne alaka ya benim doktorum direkt inat bir kiz olcak deyip guldu kemiklerinden saydi parmaklarini😑
89Kbr Livask bi şey sorcam normalde detaylı usg daha erken tarihlerde bakılmıyor mu? 20 küsür haftada falan ? Rabbim gönlüne göre hayırlısı ne ise onu nasip etsin 🙏
Livask elif_badeninannesi işte yumruk değil. Bu haftaya kadar böyle bir şey yoktu. Bükük tutuyor parmaklarını arasında bir şey tutuyor gibi ama bir şey tutmuyor
Sweetblonde88 Livask daha erken haftalarda detaylı usg yapıldımı orda bir sorun var mıydı. Bu haftada parmak saymak için 1 saat beklemez doktor. Benim bir arkadasımın kızında nörolojik bir sorun vardı. Aynı sey olacak diye katiyen bişey yok. Dogum gerceklestikten sonra detaylı muayeneleri yapılır zaten. İçinizi ferah tutun.
Livask Sweetblonde88 her kontrolde detaylı bakıyor doktorum bişey yoktu şimdiye kadar. Ne oldu arkadaşınızın bebeğine peki? Bu yumruk değil eli. Elinde bir şey tutarmış gibi bükük parmakları ama tabi elinde bişey yok. Yumrukta değil. Doktor sıkıntı etti ama doğunca bakıcaz dedi.
Livask Minnosannis1 sordum. İlla Bi sıkıntı demek değil doğunca bakıcaz dedi. Ama sıkıldı adam. Normalde çok rahat güleç bir doktor. Ama boncuk boncuk terledi uğraştı. Açtıramadı elini. Yumruk değil eli. Parmakları nasıl diyeyim kasılmış gibi duruyor. Elinde bir şey tutarmış gibi ama tutmuyor tabi. Bu kontrole kadar böyle bişey yoktu. Bugün oldu.
Sweetblonde88 Livask yani tıptaki adını bilmiyorum ama eli tam açılmıyordu bununla beraber o tarafta ayaktada biraz içe basma vs komple sorun tespit edildi. Okula baslayana kadar fizik tedavi ve rehabilitasyon aldı. Hala tam gecmesede çok daha iyi. Bunlar varsayım. Onun için bu senaryolara şimdilik takılmayın. Saglıkla dogar inşallah.
Livask Sweetblonde88 Allah yardımcıları olsun şifalar versin. İnşaallah bir sorun olmaz. Bu haftaya kadar normaldi her şey. İnşaallah yeri daraldığı için öyledir. Dua edin yarın sabah sağlıkla kucağıma alayım