CerenSs Öncelikle merhaba🥰 Bugün 39 haftalık oldum ve kontrole gittim. Doktorum 13 kasımda yani 1 hafta sonra günümüzün dolduğunu o zamana kadar bebeğim gelmezse çarşamba günü hazırlıklı gitmemi ve suni sancıyla doğumu başlatacağını söyledi. Ben suni sancıdan korkuyorum bu şekilde doğum yapanların fikirlerine ihtiyacım var yazarsanız çok sevinirm
Nurcan6148 CerenSs Canım zor birşey suni sancı ama eminim üstesinden gelirsin.Bol bol dua oku.Nefes egzersizi yap sancı çekerken faydası oluyor.
Aysglbzdmr CerenSs bizde 40+1 olduk kızım kendiliğinden gelmedi henüz bekliyoruz açılmam 1 cm nişan yok suyum gelmedi bakalım hala daha gelmezse suni sancıyla deneyelim dedi bende tedirginim bakalım hakkımızda hayırlısı 😌
CerenSs Nurcan6148 Teşekkür ederim evet bende bol bol dua ediyorum inşallah suniye gerek kalmadan kendiliğinden doğum başlar😕
Hardcandy Epiduralle verilen suni sanciyla doğurdum ben, oldukça rahat geçti,ancak epinin etkisi geçtiğinde regl ağrısından beterdi ama onlarıda karşıladım,dayanılmaz diildi,ama tabii acı esiginizede bağlı bu...
Satiii Bende 40+2 de suyum geldiği için gittim hastaneye sancım olmadığı için suni verdiler 29 Ekim de öğlen 1 gibi suyum gelmişti 4 5 gibi hastaneye gittim o gece suni versiler serumla sonraki gün 14.45 de doğurdum yaklaşık 25 26 saat sürdü anan sancı anı son 3 4 saat zorladı beni ondan öncekiler yatakta nst bağlı yatıyorsun sancı geliyor arada onlar biraz zor oluyor o kadar. Yani normal Doğum sancısını çekmedik bilmiyorum nasıl birşey ama suni de korkuttukları kadar değilmiş. Yok aralıksız geliyormuş yok yatak yorgan ısırıyormuşsun hiç birini yaşamadım belki kişiden kişiye değişir bilmiyorum ama bnm sancılarım gayet aralıklıydı