defne55 Valla canım gece zaten vurunca irkiliyorum hatta bazen kızıyorum uyanıyor o da ama özür diliyor farkında degilim diyor hatta çok canı sıkılıyor onunda hergun gece olmasa bile haftanın nerdeyse 2-3 günü değiyor karnıma herzaman çok sert değil ama ben irkilip uyanıyorum bende o da çok üzülüyor ama uykusunda ölü gibi oluyor maalesef 🤦♀️