Reyhann93 http://hizliresim.turkiyepanel.net/upload/4e706fa9-20191106_162147.jpg Mrblar ovulasyon testi yapanlar çatlama olmuşmu yumurtlama devammı ediyor bu ay ovulasyon testi ilk denemem yardımcı olur musunuz 😊😊
Serenpeynirci Reyhann93 resim nasıl koyuyorsunuz acaba bende post açtım ovulasyon testim için ama resim yükleyemedim
Deletedmom090 Reyhann93 merhaba ben eski postlari kariştiriyorumda ovulasyon testi yapmak istiyorum bu ay siz yapmkşsiniz gebe kaldinizmi acab ? Kaldinizsa bana tavsiyeniz nedir ?
Reyhann93 Umutherdaimvar http://hizliresim.turkiyepanel.net/upload/be9a60e3-20191106_163230.jpg Flaşla çektim daha belli olsun die Ama
Umutherdaimvar Reyhann93 zaten bugun ve bundan sonraki üç günüde değerlendirmeniz lazım🤗 işinizi şansa bırakmayın, aynı marka test ile tek denemede biz güzel haberi aldık darısı başınıza inşalllah🙏🏻♥️
Reyhann93 Umutherdaimvar tşk ederim inşallah ya ama bu gün çok sancım var aşırı çatlamaya çalıştığı içinmi yoksa çatlayamıyor mu
happydrms Halee0606 canım beşinci gün testin çok koyu duruyo. Bende ovulasyon testini kullanmıştım. Diğerleri çok silikti yumurtlama günü beşinci testteki koyuluktaydi
Umutherdaimvar Reyhann93 5/6kasım yumurtlama bugün yaptığınızda çatlamamış çatlasa idi silikleşmesi lazımdı t çizgisinin. Belki buakşam belki yarın çatlar muhtemelen kimisinin daha uzun oluyor yumurtalaması canım😊 sen bugünüde bundan sonraki üç günüde boş geçme
Halee0606 happydrms ama canım çatlama olunca baya silik olması lazım değil mi hangisinde çatlama sence
happydrms Halee0606 son üç test diğerlerine göre daha silik duruyo. Birgebenin günlüğünden mi aldınız testleri
Halee0606 happydrms seninki baya silikleşmiş yani çatlamış benimkine anlam veremedim . Evet ordan aldım canım
Deletedmom090 happydrms merhaba ben eski postlari kariştiriyorumda ovulasyon testi yapmak istiyorum bu ay siz yapmkşsiniz gebe kaldinizmi acab ? Kaldinizsa bana tavsiyeniz nedir ?
happydrms Halee0606 bende ordan almıştım canım. Ama bana göre iki gün yumurtlama gibi görünüyor sonrası çatlama. Tabi emin olmamakla beraber yazıyorum. Ama sizinki gerçekten bana da çok karışık geldi 😣