Tugce57 Bi arkdaş bebeğinin öldüğünü yazıp post açmış başka biride bebeğim öldü vs. Diye post açmayın diye tepki verip post açmış sende ona sinirlenip bu kez isteyen istediği postu açar diye bu postu yazdın dimi 😄 Ama katılıyorum sana gerçekten artık başkalarının saç teli bile onların gözüne girer zoruna gider oldu . Post açmayın post açmayın. Isteyen istediğini açar ben sadece burda .Cinsel ilişki konusunda utanmadan acılan postlara karşıyım hepsine değil dediğim gibi ( terbiyesizce !) olanlara onun dışında herkes herşeyi açar...