gtitiz23 Ben de aynı 12+4te devlet hastanesine gittim girişim olsun orda da diye. Cinsiyeti bırak çocuğu kendi gördü tamam sorun yok dedi ben kalktıktan sonra baktım çocuğa ekranda. Aynı gün özel hastaneye gittim sırf cinsiyet için detaylıca baktı çok büyük ihtimalle erkek dedi