Mutlu_anne2 Kızlar benim şeker 137 çıkmış normal değil mi doktorum beni diyetisyene yönlendirdi hersey yasak günde sadece toplam 3 dilim ekmek var kesinlikle makarna pilav hamur işi tatlı vs yok dedi verdiği listeyle hayatta doymam üstelik 29 haftalik olucam yarın sadece 8 kilo aldim
Cilek_kentli Mutlu_anne2 Açlık değerim 93 2 saat sonra tokluk için verdim 133 cıktı normal dedi doktorum şeker yüklemesine gerek görmedi. 137 normal diye biliyorum
Firdevsi 137 1 saatlik tokluksa bormal olması lazım doktorun abrtmış bence sadece dikkat etsen yeterli bu degerde