Yavuzum cok mutlu oldum toparlanmaniza sanirm ben aciya pek dayanikli degilim ilac almama ragmen hic bir sey yiyemiyorum bir de yalnizim gunler gecmiyor ben de suan sizin gibi acaba 9 ay mi boyle gececk diye dusunuyrm kafayi yememe az kaldi :( gercekten cocuk kuvvetli yoksa dusuk riskim olmasina ragmen ve cok ac kalmama ragmen coktan kaybetmistm onu, cok sukur umarim onun icin her sey yolundadir 🙏🏻 Allah cocuklarimizi saglikla kucaklamayi nasip etsin insallah 🙏🏻