Yvsbsra Kızlar bebeğinizin ilk hareketi nasıldı yani ben hissediyor muyum birax kafam karıştı sanki beni gıdıklıyo içerden sizde de böyle olan var mı?
elifcerennn Yvsbsra bende 17 haftalık oldum bugün içimde tuhaf bir şekilde kelebekler uçuyor gibi his acaba mı dedim ?
SenaFuat Yvsbsra 20 haftalığım bende 16dan beri hissediyorum. Kelebek uçuyor gibi oluyor başlarda küçük bi pıt pıt hareketi oluyor 🥰🥰 ama bi haftadır daha iyi hissediyorum dışarıdan da hissediliyor artık 🥰👶🏻
aliayse20 Yvsbsra kelebek kanat cirpiyormuscasina bir pirpir hareket hissettim daha sonra pit pit atmalar ben cok erken hissettim 15. Haftamda şükür 28+3 olduk durdugu yerde durmuyor 😊
Szeys Yvsbsra Böyle minik minik pıtpıtlar şeklinde başlıyo😊 16 haftadan beri net hissediyorum 23 haftamız bitiyo artık resmen içim sallanıyo dışıma çıkacakmış gibi hissediyorum çıldırdı adeta🤣
Sahika3 İçerde baloncuk patlıyormuş gibi bir his tam olarak çok tatlı ama hareket gün içinde birden fazla kez olmaya başlayınca anlıyor insan😊 sonra kuvvetleniyor o pıt pıtlar iyice emin oluyorsun
Zeyk Sahika3 ilk 20.haftamda hissettim patlamış mısır gibiydi pıt pıt 22 olduk daha kuvvetli hissediyorum şuan 🤗