Yavuzum1202 32+3 günlük hamıleyim sağ göğsüm sıstı dokunamıuroum neden böyle oldu olan var mı böyle bısey cok canım yanıyor
Merve_kucuk Yavuzum1202 Doğru mu bilmiyorum ama insanın canı bişey isterse göğsü şişer derler🤷🏻♀️ Belki başka bi şeyden kaynaklida olabilir doktora görünün isterseniz
Mervettas Yavuzum1202 genelde yeni doğum yapanlarda oluyor göğüs kanalları tıkanıyor kuzenimde de olmustu emziremedi bebeğini. Doktora gitseniz iyi olur bir de genelde sıcak havlu falan koyuyorlar belki ise yarar en azından biraz da olsa rahatlatır
Nurdanelif Süt kanalların tıkanmış olabilir mutlaka acile git hemşireler masajla açıyorlar geçmiş olsun
Yavuzum1202 Nurdanelif hala agrıyor canım sütyeni çıkardım biraz daha rahatladım ateş gibi yanıyor o göğsüm acile gitsem doktora açmaya utanıyorum Ellicek diye yarında geçmezse kendi doktoruma gidicem
Yavuzum1202 Mervettas evet benimde oğlum doğduktan sonra olmustu emmedi diye ama bu böyle bır agrı degıl sol göğsüm sıktım su gibi bısey geldi bu göğsümden gelmedi acaba tıkalı mı
Mervettas Yavuzum1202 allah allah siz bir genel cerrahiye gidin bence onlar bakıyor genelde göğüs problemlerine tıkaliysa da ona göre bir tedavi uygularlar