Esrasu ben 42ye kadar bekledim eskiler bilir 🤣 doğuramıyorum diye diye gezdim 🙈🤣 normaldi fakat yaramaz kızım gelmeyince sonra sezaryen oldum hiç bitmeyecek sanmıştım o kadar hafta ömrümün yarısı hamile geçmişti sanki 🤣🙈 ben hepsini boşuna yaşadım çok şanslısın 😇 çatı açıklık hiç biri olmayacak 😂