Ebru_123 Kızlar yarın 2. Spinak sezeryan dogumumu yapacağım inşallah. oğlumda 5 gün gaz çıkartamadım😣 tuvalete desen zaten günlerce çıkamadım. Bunda öyle olsun istemiyorum. 😞😞😞 neler yapabilirim. Ama ilk doğumum 1 gün sancı çektim ölümlerden döndüm en son tamemen bittim ve kalp atışı azaldı sezeryana alındım acaba çok yıprandım ondan mı hemen çıkamadım bilmiyorum. Sizin nasıl oldu hemen çıkmanıza ne yardımcı oldu. ??
Merve_kucuk Ebru_123 Neden lavman yapmadılar canım ilk doğumunuzda Biz staj yaparken lavaboya çıkamayan hastalara lavman yapıyorduk ve çok rahatlıyorlardı
Hgztp Ebru_123 canım bende 1ay önce acil sezaryene alınıp Doğum yaptım senin gibi, tuvaletimi rahat yapabildim ama gazımı biraz geç çıkarmıştım bol bol sıvı tüket bence faydası oluyor ben çok su içmiştim Doğumun oldugu gece çıkardım gazımı
Ebru_123 Merve_kucuk yaaaa ne güzel vala yapmadılar bilmiyorum ama yurt dışındayım ben ölüyorum agrıdan diyordum serum takıyorlardı. Yada fitil veriyorlardı nerden kullanıcam dedigimde genital bölgeden diyorlardı. Tam olarak lavma ne oluyor yani ilaç biçimi nedir sıvı bir madde mi fitil gibi mi
Badevehande Ebru_123 makattan ilaç sıkıyorlar lavmanda hemen ishal oluyorsun tuvalete koşuyorsun diye biliyorum genelde normal doğum yapanlara yapıyorlar
Merve_kucuk Ebru_123 https://imgyukle.com/i/images.EZVsNe Fitili bıraktığınız yerden bu ilacı sıkıyoruz bizde. Hemen ishal oluyorsunuz☺
Ebru_123 Badevehande yok öyke birşey kesinlikle yapmadılar keşke yapsaydılar çok yıprandım dogumdan sonra. Öyle bir duruma giriyordum ki bebegimin kakasını degiştiremez hale geliyordum. Çok zorlandım çok korkuyorum yine öyle olmasından.
Merve_kucuk Badevehande Evet normal doğum yapanlarada yaptık ama sezeryan dogum yapanlarada yaptık tuvalete çıkmada zorlanan hastalara
Ebru_123 Merve_kucuk ya yok yapmadılar neden yapmadılar ki şimdi bile düşününce gaz sancım oluyor 🤣😡😡
SevdaLinkaaa Ben eve gelince üç gün boyunca her sabah aç karna zeytinyağı içtim iki kaşık . Üstüne de tahin birkaç kaşık .😄Üçüncü günün akşamı çıktım tuvalete.☺️
Ebru_123 SevdaLinkaaa ben hastanede 4 gün yatıcam eve geldiğim 3. Gün yapsam 7 gün ölürüm o zamana kadar🤣 hastanede gazını çıkarttın mı peki
Ebru_123 Merve_kucuk kalp kirizi geçiriyorum sandım bir gece yarısı bütün ebeler ve doktor başıma toplandı ama yine yapmadılar bence yapmıyor burdakiler. Bana dogal yollar lazım sanırım
SevdaLinkaaa Ebru_123 Evet saat 4 te ameliyattan çıkmıştım ,ertesi gün öğlen 12 de çıkardım gazımı . Ki gece komposto getiriyorlar zaten çorbanın yanında .😊Ben nescafe de içtim 2-3 fincan .😊