Esraozturk92 Ebrucihan aynen malesef 7,5saat konusu bizde de geçmiyor 10saat çalışıyorum Allah'tan isim rahat . Başta hastaneye gittiğim günleri bile iznimden kesmeye çalıştılar ben karşı çıkınca geri adım atmak zorunda kaldılar
Ebrucihan Esraozturk92 bende karşı çıktım yok işyerine dilekçe falan yazicakmisim kabul edilirse saat uygulaması geçerli olucakmis çok saçma şeyler var işten çıkarmaya yer ariyolar hemde haksız olduklarinda hemen bi ses yükseltme çabası allaha havale ediyorum
Busra2008 Kemin anladim k.bakmauın bende yeni hamileyim ilkkez herşey dikkatimi çekiyor Allah yardımcınız olsun inşallah ikinizde sağlıklı olun 🙏
Kemin Busra2008 İnsan herşeyi başına gelince öğreniyor😀benim de ilk hamileliğim her şeyi toz pembe sanardım etraftakilerden ama yaşamak görmek analık zor ☺️
Busra2008 Kemin evet gerçekten Oyl e benimde sürekli lekenme geliyor hergün bebeğin eşi aşağı da olduğu için ben tedaviyle Hamil e kaldım 2 bucuk yıl bekledim olmadi polikistik over hastasiyim Allahim inşallah saglikla kavuşmayı nasip eder cümlemiz e 🙏
Eymeninannesiii Bende kalp atışını duyduktan sonra söyledim. Düşük tehlikem vardı. 16 haftalık hamileyim hala tehlike devam ediyor. Tehlikem olduğu için de söyledim. Çalışma saatlerim azaldı, ayakta kalmıyorum iyi oluyor. İnşallah sağlıkla kavuşuruz hepimiz bebeklerimize :)
hulya_1919 Eymeninannesiii amin inş kalp atışı için Cumartesi gideceğim doktora bu süreçte çok stres oluyor insan atacakmı atmayaçakmı 2 gün var doktora gitmeme çok heycanlıyım sabahlari midem çok bulanıyo kusuyorum istisnasız :((((