hulya_1919
Bilsinler çünkü izin alacaksın habire bu izinleri yıllık izinden vs düşmesinler Hem sağlık ocağı hem doktor ziyareti derken neredeyse ayda 2 defa izin alıyorsun
İşte mobing yapma ihtimali olabiliyor
Ama işten atarlarsa tazminatının 3 katı kadar ceza alıyorlar