Ravza4141 Merhaba güzel anneler nasipse yarin sabah sezeryana giricem ,9 yasında bir kızım var simdi ikinci prensesim geliyor.içimde karisik duygular var düşünmekten dudagim uçukladi stres yapa yapa içten içe .herkes korkma diyip duruyor sadece korku yok ki merak,endişe,heyecan vs karisik duygular işte neyse sizden ricam bana dua eder misiniz güzel anneler bende size dua edicem ameliyata girerken .kendinize ve bebislerinize çok iyi bakin...
Canimoglumkubra Ravza4141 ALLAH'IM yar ve yardımcınız olsun inşallah yavrunuzu sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Ebru_123 Ravza4141 bende ikinci sezeryanımı yapcam. yarın sabah inşallah allah kolaylık versin ikimize de inşallah
Ravza4141 Nurunilkmucizesi amin canım Allah razi olsun 9 sene aradan sonra çok tuhaf bir duygu doğrusu.Rabbim evlat isteyen bütün anne adaylarına en kısa zamanda hayirliyla bu duyguyu tattirsin insaAllah hep boyle dua ediyorum
Nurunilkmucizesi Ravza4141 amin kardeşim amin bende 6 haftalık gebeyim hayırlısıyla Allah kucağima almayı nasip etsin duanda bu arkadasınıda unutma ❤️