DEF merhaba canm.ben 9 aydir devletteyim.artik doğrucam.Doktorum yasar can..herkes okadar memnunki.ve sanki baska doktor yokken herkes ona sira almazmi.mesela ben fiş alıyorum sira icin 72 kisi gelmis oluyor daha sabah 7.15 de.nyse sadece bunlardan 44 u benim yasar can doktira aliyor.ve diğer doktora görünen sayi cok az.6 7 8 ama bizimki masllh..neden herkes böyle yapiyir dedim.Eeee bu doktir baska diyorlar.zaten. kayin validem eltimler onerdi bu doktoru