Deletedmom6 Nur_arkn Merhaba .30+2 yim son doğum tarihi 13 ocak gözüküyor uygulamaya göre. 1 haftadır yediğim su bile midemi yakıyor 😥 son 27 .haftada gittim suyu fazlaydı sınırdaydı bklm yarın fln kontrole gidicem düzelmiştir inşallah
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Nur_arkn Deletedmom6 Kızlar bebek vucüdunuza oturuyormuş gibi hissiniz oluyor mu yani çok yemek yersiniz de miydeniz rahatsız olur ya onun gibi.Karnım sertleşiyor.
Elif_sahra60 Nur_arkn merhaba canım 28+2 olduk agırlaşmaya başladık geceleri uyumakta zorlanıyorum ah ah daha çok var finale😁
aliayse20 Nur_arkn merhaba 28+3 dogum 26 ocak gözüküyor nasip olursa 😊 suan bel agrilari halsizlikle bas etmeye calisiyorum
Nur_arkn Deletedmom6 inş düzelmiştir Ocak sonu görnyor benimkide 27+5 söylediğin gbi iştahım kapandı benimde sürekli midem yanıyor inş sağsalim kucagımıza alırız minişleri
Nur_arkn Cokokuyan_dorukusunannesi48 yok bende olmuyor yemek yiyince hazımsız hissedyorum şişkinlik oluyor sadece oda geciyor 2 saat içinde
Deletedmom6 Cokokuyan_dorukusunannesi48 Ewet oluyor hatta yürürken sıkıntı çekiyorum sanki adım atarken bebek karnımda sıkışmış hissi oluyor bu aralar çok oluyor.
Nur_arkn Elif_sahra60 yaa evet ya daha çok var Doğım için bir jel varmış kontrole gittiğimde onu sorucam bilginiz varmı kızlar
Cokokuyan_dorukusunannesi48 aliayse20 Teşekkürler canım hepimizin bebekleri sağlıkla gelsin inşallah🙏🏻
melikeyakisikli 32+2 haftalığız bal arımla 😍 31 aralıkla 5 ocak arası doğum görünüyor 2000 kg bebeğim gebeliğimin başından beri mide bulantısı ve mide yanması yaşamıştım geçmişti 1 haftadır tekrar devam ediyor hiç birşey yiyemiyorum uykusuz geceler başladı ama az kaldı allahın izniyle 😌
Deletedmom6 melikeyakisikli Benimde çok fazla mide yanması falan oluyor uykusuz geceler geçti ama rahat rahat uyuyorhm 😄
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Deletedmom6 anladım canım bebek büyüdükçe oluyor demek ki sağlıkla görelim inşallah beybileri🙏🏻
Deletedmom6 Cokokuyan_dorukusunannesi48 Aynen bide sende hareket kısalması oluyor mu bebek şuan çök kıpırdıyor ama öyle pek hissetmiyorum ama göbeğime bakınca baya hareketli dalgalı
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Deletedmom6 Oluyor evet yarım saat yürüsem fenalaşıyorum.Buaralar hareketliler uyutmuyorlarda:)