Kuzeyufuk Benimde dünden beri karın ağrım ve göğüslerde acı var bunlar benim normal adet belirtilerim..
Ama iğnenin 4.gunh bel ağrısı 9. Günü ise sol kasıkta ağrı başladı hala var ara ara geliyor bel ağrısı aşırı derecede var ne olcak bilmiyorum başlarsa kolay geçiyordu ama adetim yaklaştıkça zorlaştı 😀sabır kalmadı bı anda bends