Nrmn_Trn Eğer sigortanız yoksa yada sigorta borcunuz varsa devlet hastanelerinde paralı giriş vs için uğraşmayın gebelik boyunca ve sonrasındada 8 hafta daha ücretsiz muayene hakkınız var. Benim bağkur borcum var 21 ekimde hasta kaydım bir türlü açılamadı randevulu olmama rağmen ve muayene olamadım ancak bugune randevu alabildim. Meğerse hasta kaydında c çalışan kız bugün öğrendimki bilgisiz bir stajyermiş ve gebelik muayene hakkım olduğu halde ve girişimi bu şekilde düzeltmediği için muayene olamamıştım. Neyseki bebeğim sağlıklıymış böyle bir sıkıntınız varsa ücretsiz muayene hakkınızı kullanın. İyi günler 😊
snil Nrmn_Trn Bu bilgi güzel oldu teşekkürler 🙏 Dağ gibi biriken bağkurla napcam diye düşünüyodum 🤦♀️
Nrmn_Trn snil ben büyük ihtimal sildiricem ona uğraşıyorum bazı haklarımız var ama kimse söylemeyince bilmiyoruz herkes bir masa başında oturmuş ama bilgileri yok ne yazıkki
snil Nrmn_Trn Çok haklısınız.. Ödeme emri de göndermeye başlamışlar. Sildirme konusunda detaylı bir şey öğrenirseniz buraya da yazar mısınız 🙂
snil Nrmn_Trn Yok ben genç girişimciden faydalanıyordum 1 sene prim yatırmadım. Temmuzda sürem doldu hiç ödeme yapmadım henüz. Bazı arkadaşlarım ödeme emri geldiğini söyledi ama bana gelmedi