Yenianne26 ben biraz erken doğum korkusu olan biriyim 30. Haftamda yıkadım ütüledim dolabına astım herşeyi şuan 34+4 olduk çantamıda hazırladım artık bekliyorum iyikide yapmışım araya kış temizliğide giriyor parça parça yapıyorum ağırlaşıyor insan yapmak istemiyor helede teksen çok zor olur 30 dan sonra😊