NurEto bence olumlu hissetmeye çalışın çünkü ben adetime 4 ğun kala okadar adet sancısı çektim ki bide çok aşırı derecede akıntım vardı sabrettim ve o ay hamile olduğumu öğrendim şuan 9haftalık hamileyim allah en kısa zamanda sizede nasip etsin inşallah